Banc de la J.

O familie avea 2 copii, unul pesimist şi unul optimist. De ziua lor, părinţii le-au făcut cadou câte o minge.
Cel pesimist: oo, o minge, mă lovesc, îmi rup o mână, un picior. Cel optimist: ce fain! ne jucăm fotbal, facem mişcare, suuuper!
Al doilea an primesc câte un calculator.
Cel pesimist: îmi stric ochii, devin un geek, n-am să mai am timp de nimic. Cel optimist: super! Învăţăm mai repede, avem jocuri, filme!
Al treilea an primesc câte o maşină.
Cel pesimist: vai dar câte accidente, cine ştie ce păţesc? Cel optimist: Mă duc unde vreau, la munte, la mare!
Când au văzut părinţii că celui pesimist nu prea îi plac cadourile, decid să-i ofere celui optimist o balegă şi celui pesimist o casă.
Cel pesimist: ce ai primit de ziua ta? Cel optimist: un ponei, da' nu ştiu unde-i...
Category: 0 comentarii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu